منافات

STOP : Before reading these statements,Please prove taht you are human,in otherwise avoid from reading these statuse...

منافات

STOP : Before reading these statements,Please prove taht you are human,in otherwise avoid from reading these statuse...

راستش بعد سالها اومدم اینجا تا یک نظر که یک دوست قدیمی ۷ ۸ سال پیش در موردم داده بود رو ببینم تا یادم بمونه چه آدم پست و بدبختی بودم (و البته شاید هنوز هستم) که اجازه دادم همچین مسائلی پیش بیاد که کسی که یه زمانی نزدیک‌ترین آدم بهم بود این نظرو در موردم بده.. اون دوست قدیمی در اون نظر توهین آمیز منو یکی از بدترین و پست‌ترین موجودات این کره خاکی خطاب کرده بود،  نظر این نبود دقیقا اما بخاطر بار منفی و زشت بودنش نمیتونم خود نظر رو کامل بیان کنم، هرچند اصلا پیداش نکردم و احتمالا دقیق هم یادم نمیادش جز همون تیکه‌هاییش که قشنگ در زندگی من سنگینی کرد و هنوز بعد این سالها تاثیرش روی زندگی‌مو دارم میبینم..

حالا همه اینارو گفتم تا امروز رو یادم نره، چون همه این‌ها بخاطر امروز بود..


امروز نه آغاز و نه انجام جهان است، ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است..

سایه - ۰۱/۰۸/۲۲