منافات

STOP : Before reading these statements,Please prove taht you are human,in otherwise avoid from reading these statuse...

منافات

STOP : Before reading these statements,Please prove taht you are human,in otherwise avoid from reading these statuse...

دلبر صنمی شیرین،شیرین صنمی دلبر         آذر به دلم بر زد، برزد به دلم آذر

بستد دلو دین ازمن،ازمن دلو دین بستد       کافر نکند چندین، چندین نکند کافر

               چوگان سر زلفش زلفش ز سر چوگان      چنبر همه در جوشن، جوشن همه در چنبر

        هرگز به صفت چون او،چون او به صفت     هرگز  آزر نکند نقشی، نقشی نکند آزر

    چشمش ببرد دلها،دلها ببرد چشمش     باور نکند خلق آن، خلق آن نکند باور

               حیران شده و عاجز،عاجز شده و حیران      بتگر ز رخش چون بت، چون بت ز رخش بتگر

   عاشق شده‌ام بر وی،بر وی شده‌ام عاشق      یکسر دل من او برد، برد او دل من یکسر

 نالم ز رخش دایم،دایم ز رخش نالم      داور ندهم دادم، دادم ندهد داور

گریان من و او خندان،خندان من و او گریان       لاغر من و او فربه، فربه من و او لاغر

رفته به سفر یارم، یارم به سفر رفته ایدر        چه کنم تنها؟ تنها چه کنم ایدر؟